на сайті  
   
 
Субота, 23 жовтня 2021 року
 






Ваша думка
З якими правовими питаннями у Вас найчастіше виникають труднощі?
оформлення спадщини
оформлення права власності
оренда земельної ділянки
розлучення
позбавлення батьківських прав
оскарження рішень чи бездіяльності органів державної влади
оформлення субсидії
виплата аліментів
виправлення описки в документах
Інше:

        

Переглянути результати

 

Рекомендуємо
 

Загрузка...






Архів газети "Галицьке слово"

2020 рік


2019 рік


2018 рік


2017 рік


2016 рік


2015 рік


2014 рік


2013 рік


2012 рік


2011 рік


2010 рік



Михайло Вишиванюк: Завдяки Януковичу Україна зберегла свою самостійність і незалежність. Бо якщо, не дай Боже, був би той уряд, який був у минулому, Україна вже давно була б великим союзником Росії.
13.07.2012 | 11:22 | Переглядів: 2049
Рейтинг

     – Вітаю, Михайле Васильовичу! Літо… Літо українських надій, що, за прогнозами світових аналітиків, зробить Україну іншою. Як робило свого часу іншими Бразилію, Мексику, Португалію, які переходили свій цивілізаційний шлях подібним чином. Євро – подія планетарного рівня, з яким настроєм, з якими відчуттями пережили ці дні Ви?
     – З гарними настроями, з добрими настроями і з гордістю за Україну. Тому що за останні два роки в Україні побудовано знакові, великі об’єкти, практично не було побудовано нічого подібного за останні вісімнадцять років незалежності. І тільки за останніх два роки побудовано сучасні аеропорти, сучасні стадіони, побудовано більш як дві тисячі кілометрів автобанів, і за цей короткий період часу проведена надзвичайно велика робота. Безперечно, величезна кількість іноземців, які приїхали в Україну, побачили її зовсім іншими очима. Я недавно прилетів у Київ,  від Борисполя їхав до центру і думаю: давай, подивлюся очима іноземного туриста, який вперше приїхав в Україну. І їдеш з Борисполя в Київ, їдеш київськими вулицями, і думаєш, де ти знаходишся – в Парижі, Берліні, Празі, Варшаві? Їдеш європейським містом… Ми просто не помічаємо те, що маємо. Знову ж таки, маленький приклад – от недавно пройшовся центральною частиною міста, площа біля Ратуші. Європейське місто, Європа. Ми ось традиційно звикли плакати, погано в нас, все недобре, не хочемо відкрити очі і сказати Господу: Господи, ми тобі дякуємо за те, що маємо на сьогоднішній день, а маємо дуже багато. І в мене гарний настрій в тому, що нам вдалося переламати оту всю велику економічну кризу, яка була в державі, Україна починає розвиватися з приростом, виконуються соціальні ініціативи Президента – ростуть пенсії, на 25 відсотків зросли заробітні плати вчителям, лікарям, працівникам культури.  На 25 відсотків! У сім разів більше, ніж у минулому році, виділено коштів на видавництво української книги, на виробництво українського кіно. І все це тішить.
     
     - Знаєте, мій брат за кілька днів до Євро відлітав до Америки, де він багато років вже мешкає, в нього громадянство американське, він вже дещо, можна сказати, бачив. Зателефонував мені зі Львова з аеропорту і сказав: “Ти знаєш, я не вражений, я шокований – це рівень Нью-Йорка”. Цих дві тисячі кілометрів шляхів, аеропорти, ці збудовані стадіони. І разом з тим, гортаючи українські газети, а особливо Інтернет, мені здається, таке найсолодше слово в цих виданнях було до Євро - «бойкот»…
      - Я у підтвердження ваших слів: недавно зустрічався з великим європейським мільярдером, який починає бізнес у нас, на Івано-Франківщині. І він теж каже, що, коли прилетів у Львів, був шокований.  Я кажу: а ви в київському аеропорту були? “Ні, не був”. Кажу, як би були в київському аеропорту, то ви могли б отримати там інфаркт. Питає: “Чому?” Тому, що київський аеропорт на сьогоднішній день кращий як віденський, кращий ніж у Франкфурті-на-Майні, кращий ніж у Амстердамі. За сервісом, за культурою, за обслуговуванням і так далі. Так що ваші аеропорти вже відсталі. Він каже: “Це правда”. А коли говорити про бойкоти, то ніякого бойкоту не було. Те, що в певний період часу проходила політика подвійних стандартів, яку розкрутили зовнішньополітичні відомства Росії для того, щоб оббілити своїх бізнес-партнерів за газовими контрактами, то це одна тема. І, на превеликий жаль, дуже шкода, що Росія так недружно себе повела до України, і навіть оце, що в Англії було, що Україну назвали мало не расистською країною, це теж простежуються не зовсім дружні кроки. Мені це в принципі не рекомендується говорити, є зовнішньополітичне відомство України, але в даному випадку я кажу як громадянин України, тому що ми себе десь занадто скромно ведемо, боячись, щоб, не дай Боже, когось не образити. А в мене просто натура така: говорити те, що думаю, речі називати своїми іменами. І оцей величезний тиск, який був з боку нібито Європи, тиск організований, я уже сказав ким. Це, з моєї точки зору, все пов’язано з отим газовим контрактом, який тягне Україну на дно, але незважаючи навіть на ці величезні збитки – Україна втратила понад 12 мільярдів доларів через цей контракт, ми все одно розвиваємося. Слава Богу, є зрушення. Недавно прем’єр-міністр Азаров побував у Москві, є така інформація, ніби домовився про те, щоб переглянути газові контракти. Дай Боже…  
      - Ну і це літо буде вже третім, як Ви на посаді голови обласної державної адміністрації в команді Президента Януковича. Як Ви оцінюєте два роки, які прожила Україна після 2010-го? Вона стала кращою, гіршою, як держава, її місце в світовій геополітиці…
     - Я думаю, що українці – мудрі люди, але чомусь звикли оцінювати те, що мають, опісля. Отак свого часу обзивали Кучму, що він продає Україну Росії, так почали обзивати і Януковича. Але я хотів би, і українці це зрозуміють, більшість погодиться зі мною, і скажуть, що Вишиванюк був прав, років через п’ять, а, може, трохи більше. Завдяки Януковичу Україна зберегла свою самостійність. Бо якщо, не дай Боже, був би той уряд, який був у минулому, Україна вже давно була б великим союзником Росії. Великим! Далі. Україна котилася у боргову яму, величезний спад виробництва. І я ще раз кажу: завдяки зусиллям – титанічним зусиллям Україна вийшла, в першу чергу, з кризи, величезної боргової ями, запрацювало виробництво, збільшили експорт у два рази нашої продукції, і ці всі соціальні виплати не просто з неба, їх з неба просто не візьмеш, і позики нам ніхто не дає, все це за рахунок  росту економіки, більше нема звідки брати грошей. Так що оці два фактори є і головними, і визначальними, і ще раз повторюю – я хочу, щоб це запам’ятали, пройде кілька років, скажуть, що Вишиванюк був прав, що завдяки Януковичу Україна зберегла свою незалежність і ввійде в число двадцяти найбільш розвинутих країн світу. Нам важко, нам непросто, нас тиснуть з усіх сторін, бо Україна є ласий шматок як для Заходу, так і для Сходу. А Росія спить і бачить Україну  в своїх обіймах. Це правда. І ми ці речі, знову ж таки, називаємо своїми іменами. А Янукович стоїть на сторожі суверенності, незалежності України. А ті процеси, які проходять, це наші внутрішні процеси. І це ми переборемо, і це перейдемо.
      - Одна з недавніх колегій обласної державної адміністрації, де Ви детально проаналізували виконання президентської програми «Україна для людей», по пунктах - показники росту зарплат, пенсій, соціальних виплат. Показники, окремі з яких, вразили. В залі було немало представників опозиційних сил, за тими, кого знаю, мимоволі спостерігав. Цифри, наведені Вами, їх не особливо втішили. Таке враження було, що сиділи і мали на гадці своє.  Михайле Васильовичу, дивно в нас виходить: директори шкіл, наприклад, справно фінансуються разом зі своїми школами з державного бюджету, домагаються в цього уряду  підвищення зарплат, і отримують їх, але вони – опозиція…
        - Це парадокс української політики і парадокс українського менталітету. Ми не хочемо робити ревізію своїх думок і  своїх знань. В один напрямок нас направили, от так будемо триматися того напрямку. А щоб проаналізувати ситуацію – не можемо. Я коли говорив знову ж таки за Януковича, коли сказав, що через п’ять років проаналізують і скажуть, що Вишиванюк говорив правду, то хотів нагадати, що коли були вибори Віктора Андрійовича Ющенка, я  казав, що не буде ніякого толку з цього президента. Не буде! І народ обізвав мене ворогом, готовий був розіп’яти. Я казав правду, але ніхто не хотів цю правду сприймати. А закінчилося тим, про що я говорив. Коли Кучму обирали, теж було, що все: ґвавт, зрадники продають Україну. І коли я це зараз знов говорю, Ви думаєте, що наші читачі сприймуть те, що Вишиванюк сказав, що Янукович увійде як великий реформатор України, виведе Україну…
     - Сприймуть…
     - Ні, більшість буде плювати і казати: от сволочі… От зрадники… Я знаю, скільки прокльонів пролунає… Але це правда. І я мушу говорити людям правду. І буде воно от-так. І воно так буде. А що стосується опозиції, то ви знаєте… Я спостерігаю, що опозицію бісить, коли якісь є поступки доброго, коли щось робиться добре, їх просто бісить. І от скільки брехні лунає з їхнього боку, як стараються очорнити… От мене дивує, дивує те, знаєте, що частина людей, чим гірше справи в України, тим для них краще. Розумієте?.. Оце їм приносить радість, коли гірше, бо основна мета -  дірватись до влади, дірватись до корита. Будь-якою ціною. І мене ще більше дивує, коли просто цинічно окремі люди виходять на трибуну, представляють себе великими українцями, а вдома говорять російською мовою. На трибуні бореться за українську мову, а вдома, в сім’ї, і він, і його діти говорять російською. Цього фарисейства, оцієї брехні страшно багато.
     - А як отримувати гроші від уряду цього і працювати проти нього…
     - Ви знаєте є ще проблема в тому, що в нас на сьогоднішній день відсутня державна ідеологічна політика. Нормальна політика відсутня як така. А вона повинна бути, виходячи з того, що Україна є така, знаєте, різноманітна: є Західна Україна, є Східна Україна, в цілому вона Україна, на Сході і на Заході живуть однакові люди. Однаково працюють, однаково кохають, однаково хворіють, однаково помирають. Вони однакові, але, на превеликий жаль, склалося так, що там більше російськомовного, а тут більше україномовного населення. І є проблема нетерпимості. Ми хочемо, щоб вже (!) Східна частина негайно перейшла на українську мову. Негайно. Вони перейдуть, заговорять…
     - Судети триста років переходили на чеську …
     - Помалу, крок за кроком. Ну хто би міг подумати, що в Луганську, в Донецьку над їхніми адміністраціями будуть висіти синьо-жовті прапори.  А висять. Тризуби встановлені, але крок за кроком… А двадцять років тому це було б реальним?  Ні, це було просто неможливим…
     - Ефір, в тому числі обласного радіо, останнім часом заполонили опозиційні політики, які приїжджають з Києва і використовують свій, наданий законом час, з єдиною метою: паплюжити Партію регіонів і Президента. Депутати від провладної партії не з’являються, наданий законом час не використовують. Від початку року жоден з них,  принаймні на обласному радіо, не побував,  не сказав аудиторії про те, що робить влада. Звичайно, питання це до депутатів. Але… Депутат Москаль в ефірі обласного радіо заявив про те, що у Івано-Франківській області голів районних державних адміністрацій заганяють у Партію регіонів. В той час  партійні квитки було вручено головам районних адміністрацій Тисмениці і Тлумача, на жаль, і вони не прийшли на обласне радіо, не сказали, що,  можливо, сказав неправду депутат Москаль, не спростували інформацію...
     - Ну, по-перше, я хочу ще раз сказати, що, на превеликий жаль, в Україні відсутня серйозна державна ідеологічна політика, і це правда.  І це велика проблема нашої  влади. По-друге, пан Москаль, є таке грубе українське слово, я його ніяк не можу не вжити, збрехав, що хтось когось заганяє. Мене ніхто не заганяв у Партію регіонів. Просто одні вступили, інші не вступили. Петрів Василь, він є позапартійний, голова Калуської райдержадміністрації, Шинкарук Ярослав, він є позапартійний. Якщо б я заганяв всіх, то всі вони були б теж, сказав би: хлопці, так або так… Ніхто нікого не заганяв, просто люди повважали, що якщо при владі, то повинен розділяти всю, як кажуть, гіркоту і радість, як перемог, так і невдач. Так що ніхто нікого не заганяє. Заради Бога… Ну хай хтось з керівників, із спеціалістів області хоч один голосно скаже, що Вишиванюк збрехав, що мав з ним розмову, заганяв його в Партію регіонів. Знайдіть хоч одного. Це брехня. Ніхто нікого не заганяє.
     – Звичайно, але це знову ж таки нагадує 2004-ий, коли також дуже багато робилося, коли постала і реконструйована Коломия, Галич, Долина, навіть дійшли вже були до Городенки з планом реконструкції районних центрів, правда не встигли, і Городенка залишилася жалюгідна. Івано-Франківськ. Тут важко було розминутися з технікою, яка мостила дороги і тротуари, але не було тоді ідеологічної складової і все закінчилося тим, чим закінчилося…
     - Ви праві. Ви абсолютно праві. Але ми повинні, і я це усвідомлюю, і це в принципі, слава Богу, що так є, що народ Західної України настроєний патріотично, настроєний на незалежність, на суверенітет, на збереження української мови, і я це підтримую. Данило Галицький… В Західній Україні було Галицько-Волинське князівство і Галицько-Волинське князівство зберегло українство і зберегло Україну як державу. Було б ще розвалено Галицько-Волинське князівство, то такої України на сьогоднішній час не було б. Але Галицько-Волинське князівство було, воно зберегло. І цей патріотизм, який є в наших людей, я особисто вітаю. А от те, що народ наш дурять, отакі приїзди-наїзди, і безсовісно дурять, це залишається на совісті тих, хто бреше, хто обдурює наших людей.  А от критикувати і засуджувати наших людей за патріотизм – це буде гріх.  Це, слава Богу, що ми маємо такий народ. Патріотичний народ. І дуже погано, що маємо цих приїжджих брехунів, які цей народ обдурюють, а народ вірить. І коли приїздять і кажуть йому, що Україна в небезпеці, народ починає переживати, що дійсно Україна в небезпеці. От біда!.. При тому, маємо такі моменти, як оце зараз: певна група політиків, я вважаю, що це і провокація до деякої міри, порушує питання мови, при тому, що ніхто нікому на Сході не боронить говорити російською, як ніхто не забороняє нам говорити на Заході українською, своєю рідною мовою. Як ніхто нікого не переслідує з росіян, хто приїжджає у Франківськ і говорить російською мовою. Ніхто нікого не переслідує! Навіщо закидати оцю провокацію? Це знову ж таки, щоб посварити Україну, роздерти Україну, розділяй і владарюй, це знову ж таки працює п’ята колона певної держави. І це правда.
     - Звичайно…
     - Це правда, але за те, що наш народ відстоює свою історію, свою мову, свою культуру – за це треба цьому народові аплодувати. І навпаки засуджувати ті речі, тих емісарів, які приїжджають і брешуть, які виступають тут… Кричить: збережемо українську мову, а вдома в себе, в сім’ї, в Києві говорить російською мовою. От в чому парадокс…
      - Михайле Васильовичу! Регіональна програма «Збудуємо писанкове Прикарпаття в новій країні». На зустрічах «Громада і влада» в районах Ви вже окреслили пріоритети: зокрема, медицина світового рівня. Окрім цього, якою уявляється Вам Івано-Франківська область десь так під Олімпіаду 2022?
     - Відносно медицини. Цього року, якщо ми доведемо все до логічного завершення, в нас в області будуть такі медичні центри,  які мають Ізраїль, Німеччина, Америка, Японія. Ми будемо мати медичні центри і нам, нашим людям не потрібно буде їздити на складні операції на серце, чи, не дай Боже, на онкозахворювання, за кордон. Маємо необхідне обладнання, готуємо відповідних спеціалістів, в Івано-Франківську відкрили ще одну суперсучасну, правда, приватну медичну клініку, яка обладнана найсучаснішою технікою. Найсучаснішою! І не потрібно, ще раз кажу, буде шукати собі ні Відня, ні Америки, чи якоїсь іншої країни. Все це буде в нас , у Франківську. Так що медицина в нас посяде гідне місце, хоча там ще є цілий ряд проблем, великих проблем, але їх вирішувати будемо крок за кроком, і проблеми ці пов’язані з людським фактором. Бо якщо в Долинському районі дитина зламала ніс і чекає дві години «швидкої допомоги», то це «ганьба!» тим медикам і «ганьба!» головному лікарю швидкої допомоги.  В Надвірній я дав розпорядження звільнити одного за те, що «швидка допомога» не зреагувала, а в Долині буде другий. Не можна так ставитися до людей. Це людський фактор. Це – перше. Друге. Що стосується подальшої нашої програми. Цього року, при всіх розкладах, думаю, що ми як мінімум 68 дитячих садочків відкриємо. Це знову ж таки одна із складових «Писанкового Прикарпаття». Будуються школи, відкриваються Будинки культури, ФАПи, все, що можемо робити для людей. Наступний рік Президент дав доручення зайнятись дорогами в західному регіоні України, буде збудовано автобан Львів-Рогатин-Галич-Івано-Франківськ-Яремче-Рахів. Є завдання голові Служби автомобільних доріг України готувати відповідний план. Відповідно вже наступного року будуть перерозподілятися кошти на місцеві дороги, а разом з місцевими дорогами знову ж таки будуть рости об’єкти соціально культурного призначення. У нас є програма на кожне село, у нас є програма розвитку міст і ми ці програми будемо виконувати. І, слава Богу,  що з кожним роком буде виділятися все більше і більше коштів. Все залежить від росту економіки.
     
     

Розмову вів Володимир Приймак






Коментарі:

Одессит:
13.07.2012 11:29:33

Михайло! Ты часом не ДЕБИЛ?

Гость:
13.07.2012 11:47:28

Одесситу: Михайло не дебил - он лизо-оп

Богдан:
14.07.2012 14:04:37

Нехай ті "великі українці" поїдуть трохи на Луганщину, в Крим чи в Донецьк у вишиваних сорочках з патріотичними лозунгами на захист рідної мови, розгорнуть там свої намети.А то повідкормлювали морди, понабивали кишені і спекулюють на наших національних почуттях: збирають гроші на автобуси їхати до Києва.Та профінансуйте із своєї кишені, якщо Ви такі "патріоти".А то на Заході - вишиванка, а в Києві що, косоворотка чи єврейська ярмулка?

Богдан:
14.07.2012 14:18:15

Нехай ті "великі українці" поїдуть трохи на Луганщину, в Крим чи в Донецьк у вишиваних сорочках з патріотичними лозунгами на захист рідної мови, розгорнуть там свої намети.А то повідкормлювали морди, понабивали кишені і спекулюють на наших національних почуттях: збирають гроші на автобуси їхати до Києва.Та профінансуйте із своєї кишені, якщо Ви такі "патріоти".А то на Заході - вишиванка, а в Києві що, косоворотка чи єврейська ярмулка?

Не москаль:
14.07.2012 14:34:07

"Було б ще розвалено Галицько-Волинське князівство, то такої України на сьогоднішній час не було б"... Міську, почитай троха історію

Василь:
14.07.2012 15:07:05

А то дійсно інтерв'ю, чи пародія?

Українець:
15.07.2012 10:21:02

колісніченко, єфремов, чечетов, ківалов, лук'янов, колесніков - вони ненавидять все що називається українське.Вони належать до партії регіонів в програмі якої ввести другу державну мову-російську, а це означає знищення української. Голова Івано-Франківської ОДА вишиванюк теж належить до цієї партії і несе відповідальність за діяльність цих покидьків українофобів.

Богдан:
15.07.2012 13:07:06

Хіба буде краще ,як на місці Голови ОДА буде якийсь москаль, або псевдопатріот в овечій шкірі? За ніком "українець" ховається якийсь кацап або перекінчик, що сіє якусь ворожнечу між нами - галичанами.Хто має розум, той оцінить, що робить для Прикарпаття Вишиванюк, а що зробили дійсно корисного для простих людей різні новоспечені "націоналісти "- перелітні птиці.

Василь:
16.07.2012 08:05:04

Ой Богдане, Богдане. "- Ви праві. Ви абсолютно праві. Але ми повинні, і я це усвідомлюю, і це в принципі, слава Богу, що так є...". Кого ти захищаєш?

Петро:
16.07.2012 08:08:45

Та Ви всі в текст вчитайтеся!!! Більше безглуздішого формулювання "питань" і нібито відповідей ще не бачив.

1:
16.07.2012 11:37:03

хот1лося щоб автор звернув увагу на умови серв1су для хворих з хрон1чним захворюванням нирок тобто для людей як1 потребують д1ал1зу.Тут далеко-далеко до Европи. А в такому промисловому м1ст1 як Бурштин варто було би зробити цей центр як показовий на всю Укра1ну. Адже електростанц1я забезпечуе енерг1ею кра1ни Европи.

ББС:
16.07.2012 13:31:06

Скажу вам свою думку: збоку так виглядає, що комусь конче треба сісти в крісло Вишиванюка.Ми.жінки, то відчуваємо гостріше, як ви, мужчини.А порівняння в мене таке: буває в селі кінчена лєрва, що пройшла Рим і Крим, вподобаає собі чужого хлопа і хоче відбити, то начинає мерзити його жінку,залучаючи до того свїх колєжанок.Якщо жінка попадеться слабкодуха, а хлоп дійсно файний, то "лєрва" або просто "курва" все-таки відбере чоловіка.(Знаю з ЧУЖОГО досвіду).

Грицько:
16.07.2012 22:50:05

То пам'ятник тому треба класти, хто сю єрунду дочитав до кінця. Карикатури з живої натури.

Українець:
16.07.2012 23:39:35

вишиванюк є членом партії регіонів і несе відповідальність за діяльність цієї партії. А чому повинен в нас бути голова ОДА москаль? Бо янукович поставить. Хіба є різниця між вишиванюком і москалем?

ББС:
17.07.2012 10:15:09

Пане Грицько, то напевно мій коментар "Єрунда".Трохи правда.Мені до Вас,політиканів далеко.Але ж то білими нитками шито, що Вишиванюка хочуть скомпроментувати якісь кар,еристи, не інакше.Бо навіщо людину-господарника звинувачувати у всіх смертних гріхах Партії Регіонів. ...А за написану мною "єрунду" я вже також жалкую...Порівняння тих, хто поливає брудом голову ОДА із сільськими пліткарками трохи недоречне.

Грицько:
18.07.2012 07:46:35

До ББС. Не Ваш коментар я назвав єрундою, а статтю. Ви уважно подивіться на побудову самих питань і відповідей. Хіба це рівень розмови з головою ОДА? Та цього журналіста, який брав інтерв'ю, треба далеко гнати від ЗМІ. А те, що це підстава, можна погодитися, тільки чия?

ББС:
18.07.2012 23:58:06

Як сказав колись росіянин Віктор Чорномирдін: Скільки б партій ми не створювали, а получається КПСС.В мене таке враження, що в нас до цих пір керує КПСС.А для цієї "кантори" підстава - це вже стара і добра традиція.

ранок:
17.08.2012 21:54:56

Холуй невмиваний!!!!


Ім’я:
Коментар:

Скільки буде 1 + 2 =

* Просимо дотримуватися етики і толерантності у своїх коментарях.
Пам’ятайте, що ваші висловлювання можуть прочитати діти.
Коментарі, які міститимуть нецензурну лексику або образливі слова, що стосуються тієї чи іншої особи, будуть видалятися.







Галицький чат
n
10:56:20 20-05-2014

Просимо дотримуватися етики і толерантності у своїх коментарях. Пам’ятайте, що ваші висловлювання можуть прочитати діти. Коментарі, які міститимуть нецензурну лексику або образливі слова, що стосуються тієї чи іншої особи, будуть видалятися.
n
10:56:24 20-05-2014

Просимо дотримуватися етики і толерантності у своїх коментарях. Пам’ятайте, що ваші висловлювання можуть прочитати діти. Коментарі, які міститимуть нецензурну лексику або образливі слова, що стосуються тієї чи іншої особи, будуть видалятися.
n
10:56:34 20-05-2014

Просимо дотримуватися етики і толерантності у своїх коментарях. Пам’ятайте, що ваші висловлювання можуть прочитати діти. Коментарі, які міститимуть нецензурну лексику або образливі слова, що стосуються тієї чи іншої особи, будуть видалятися.
n
10:56:42 20-05-2014

Просимо дотримуватися етики і толерантності у своїх коментарях. Пам’ятайте, що ваші висловлювання можуть прочитати діти. Коментарі, які міститимуть нецензурну лексику або образливі слова, що стосуються тієї чи іншої особи, будуть видалятися.
сестра
17:05:10 20-05-2014

Звертаюся до всіх небайдужих = у Галицькій ЦРЛ народила дитину 16річна сирота з дитячого будинку! Потребує дитячих речей,харчування,памперсів!!! Допоможемо всі,хто чим може!!!
Гнатенко Іван
18:11:47 23-05-2014

До сестра напишіть, будь ласка, якісь координати, куди чи кому надавати гроші чи допомогу в іншій формі.
сестра
09:14:34 01-06-2014

До Гнатенко Дівчина знаходиться у Галицькій ЦРЛ,дитячому відділі,бо не має куди йти з дитиною!
сестра
09:17:11 01-06-2014

До Редактора!!!!! Народ інтересується на кого Ви працюєте????Чому доступ в чат зробили по реєстрації???Щоб народ не міг ВІЛЬНО! зайти і написати чи прочитати правду????
сестра
09:18:25 01-06-2014

Редактору! А може тому,що Ви як були при регіонах,так і сидите?????
Теслюк Володимир
21:14:50 01-06-2014

Шановна сестро, ніхто нікому ніколи не забороняв писати в чаті ПРАВДУ!!! І ніхто не обмежував вхід до чату... Ви самі вільно увійшли і пишете те, що маєте на думці... Реєстрацію запроваджено як і на інших сайтах для того, щоб можна було виявити непорядних дописувачів, які дозволяли собі писати тут образливі і нецензурні висловлювання. Щодо "регіонів", то я там ніколи не був, і працюю виключно для людей. Дякую.
Теслюк Володимир
21:17:14 01-06-2014

Доречі, Ви, сестро, теж могли б назвати своє справжнє ім'я... )))))) Чи Ви боїтеся?
сестра
13:38:55 02-06-2014

Та мені нема чого боятися..... Продажної влади???Це Ви при всіх владах співаєте їм честь і хвалу!!!!!
Теслюк Володимир
14:52:59 02-06-2014

Якщо Вам нема чого боятися, то підписуйтеся своїм іменем, яке Вам дали батьки...
Гнатенко Іван
18:21:03 02-07-2014

до сестра. невже так важко пройти хвилинну рпеєстрацію?? чи вже настільки низький рівень інтелекту, що важко написати e-mail і придумати простенький пароль???? яким же чином вам заважає вільно написати реєстрація??? ніхто ж не коректує ваші повідомлення!!!! Реєструйтеся і пишіть!!!!!
Гнатенко Іван
18:22:00 02-07-2014

до сестра. хоча можливо тут доречніше було б сказати відомою всім фразою: "якщо людина мертва, то це надовго, якщо дурна. то назавжди"!!!!!
Шмельова Марія Вадим
18:22:34 16-09-2014

Підкажіть будь ласка може кто здає квартиру в Галичі
петро
12:00:12 11-12-2014

КАЗКОВИЙ ГАЛЯЦ-ГРАД… Стольне місто на ріці Mов у чорта у руці. Пишно град ся розвиває І містян всіх розважає. Як прогнали ми орду Взяв наш Владко булаву. Мов до танцю він пішов І в палаци увійшов. Челядь громко промовляла І до танцю запрошала. Довгий крилами махав З писка слюні витирав. Всі бояри кричать: «Гуд!» Це наш славний Робін Гуд. Сотник Стримба не лапух Швидко Владка взяв в обух. Челядь тішиться гуде Все по нашому буде! Довгий крила вже сховав Слюні знову витирав. От князівство заживе Мов садочок розцвіте Новий князь добро несе Може буде добре вже. А князь Владко молодець Швидко дьоргав за уздець І не думав не гадав Владко воєвод придбав. Першим був князьок Назяр Той що їздив на позяр. Що палац си збудував Коли вогник поливав. І рука була тверда Била навіть мужика Матушку в дворі лупила Бо не рівно та ходила. Без Надії і Любві Кажуть не жили князі Владко теж не відставав І собі це все придбав. Надя глечики полоче І про всіх князьку стукоче А Любов немов в огні Це мабуть зловісні дні. Челядь тішиться, гуде До князька на чарку йде У палаци, як у двір Файний Владко брегадір. Війт місцевий теж мастак Ходить наче він батрак До Князька пороги б’є Грошики з казни кує. Час летить, шумить, гуде А князівство не цвіте Зароста все буряном Мов городець кабачком. Челядь тішиться, гуде Ще не час, усе буде. Довгий слюні повтирав І тепер вже промовчав. У князівстві знахар був Мірко звали, хто забув. Знав про все він і про всіх Хто здоровий, а хто псіх. Та в бояр на Мірка зуб Князь кричить: «Тобі каюк!» Стримба зібрання веде Знахар в суд і ось вам - фе. Що буде? Ніхто не знає Знахар ціхо ся сховав, Сотник й князь грушки щибає, Довгий знов ся заплював. Далі буде!Напишу!!! Я про всяку єрунду І про Галяцку княжну І про Стримбу орлика Про князівство й ослика.
Літописець галицький
10:08:56 22-12-2014

частина II Время знов прийшов писати Про князівство розказати. Про Старосту напишу І про всяку в світі бзду. Час пливе. Зима гряде! А життя гниле, гниле. Челядь тішиться, гуде, Ще не час, усе буде. Владко всівся у гнізді Мов кобила у вівсі. Стримба князя осідлав І на всіх він накладав. Та не тут прийшла біда З неба хмара насува. Славний град Станіславків Шле старостиних гонців. Челядь в раз заметушилась Щоб біда ця не случилась. В мить зібрали всю братву Не віддати булаву. Стримба зібрання зібрав Довгий крилами махав. І Лахоцький виступав: Похвалив і облизав, Владка так він шанував. Той Лахоцький - хитрий жук Лізе всюди як павук. Цей князьок бальона грав І народ свій обкрадав, Фіру не одну придбав Не одного обскакав. Слово мовив і князьок, Той, що міряв потічок, Вчив він трохи діточок Напивався як бичок. Крилось град його земля Це Федоря – ось імя. Обізвалась мамка Ріна Кажуть файна господиня: Ти староста не правий Вовка наш один такий. Спинку гарно він тримає Нашу челядь обіймає. Важність в нього своя є: Не чіпай ВОНО своє. Відстояли Владка всі Хоч князівство у біді. Всі городи в буряні, Але нам нужни свої Чемні, милії князі. Князь словами промовля Наче Гоголя слова. Віршем криє, покриває Челядь свою звеселяє. Владка тільки не сприйма Його рідная братва Та що пальці три тримає Й оселедці одягає. Брате наш, ти нас продав! Тільки трон ти обійняв, В душу ти нам так наклав Ти забув, хто тебе пхав?! Та ми браття всі такі Тільки нам зайти в князі Забуваєм хто ми. Ні?! Ось напевне нам каюк І загнемся наче крюк. При такому ґаздівстві Всі будемо у …..багні! Будем знов новин чекати І історію писати. А на цьому мабуть все!!! Далі буде! ХАЙ ЖИВЕ!!!
Літописець галицький
10:56:06 25-12-2014

Час глаголить знов прийшов Як процес в князівстві йшов. У палацах як було Про керовніцтво й бухло. Було так мов на балі Як у діда уві сні Матушки бухали За здоровя випивали. Князь хотів навксти лад Вскочив з трону і в палац. Там гучненько вже було, Мов базар усе гуло. Князь зайшов в четвертий ряд, Грюкав стукав все підряд. «Ви попались не шуміть. Це я князь в мить відчиніть. Стукай, грюкай і кричи Не дамо тобі ввійти. Тишком матушки кривлялись Та із князя насміхались. Ось керовніцтво князька Не вартує і нуля. Доведе він нас у мить Скоро не буде що пить. А Староста мудрий був Про невдаху не забув Про «здобутки» і опрос Каже Влодку досвідос. Челядь бистро ся зібрала До старости завітала «Хочем Влодка і усе! Це наш князь нехай буде». А Староста їм в отвіт: «Ви читали браття звіт?! При такому ґаздівстві Ви всі браття у …багні. «НИЖЧЕ ПЛІНТУС! Я кажу. Вірте браття не брешу. Краще в трон любий баран Ніж ваш князь і отаман. То ж чекайти ви письма Із містечка за Дніпра Дам вам мудрого орла Щоб ви вилізли з багна. Влодкові большой привіт Хай читає краще звіт. Розум хай пускає в хід І не лиже всім мов кіт. З цього байка виплива, Прочитавши сі слова. Не той князь що у сідлі Той, що розум в голові. Тож чекаймо вісточки для моєї кісточки От на цьому слові Бувайте здорові.
Пані Галичанка
20:27:13 25-12-2014

Автору цього "шедевру" не завадиило б трохи граматику повчити. А то це схоже на "творєніє" не дуже грамотного учня 5-го класу )))


E-mail:
Пароль:

Прізвище та ім’я:
E-mail:
Пароль:
Ще раз пароль:

УВАГА!
Після реєстрація на вашу електронну адресу прийде лист, в якому буде підтвердження реєстраниці.







Статистика


Locations of visitors to this page

Український рейтинг TOP.TOPUA.NET



Наша кнопка:



Газета Галицьке слово м.Галич










 
Газета «Галицьке слово» © 2010 рiк. Всі права на авторські матеріали належать газеті «Галицьке слово».
Будь-яке використання матеріалів сайту можливе лише за умови посилання на газету «Галицьке слово», а при передруку
в інтернеті - з активним гіперпосиланням на galslovo.if.ua. Адреса для листування з редакцією: galslovo@ukr.net